نوشته شده توسط : سیمین

هتل توسان کوش آداسی ترکیه

هتل 4 ستاره توسان بیچ بهترین و زیبا ترین هتل کوش آداسی ترکیه می باشد که در سال 1962 در ساحل دریای اژه قرار گرفته است. این هتل دارای 377 اتاق زیبا می  باشد که 286 واحد رو به ساحل دریای زیبا و آرام مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد. هتل توسان در فاصله 75 کیلومتری از فرودگاه قرار دارد. هتل توسان بیچ کوش آداسی ترکیه برای کودکان زیر ۶ سال درصورتی‌که به تخت اضافی در اتاق نیاز داشته باشند و برای یک کودک زیر ۲سال درصورتیکه از تخت کودک استفاده کند رایگان است.این هتل خدمات عالی با کیفیت بالایی را در اختیار مسافران تور ترکیه قرار می دهد.

امکانات هتل توسان بیچ کوش آداسی ترکیه:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بوفه، اسنک بار، روم سرویس، ارائه خدمات به معلول، مرکز خرید، فروشگاه، صندوق امانات، خشک‌شویی، انبار چمدان، صرافی، اجاره ماشین،تهویه، تراس، ترانسفر فرودگاهی، ساحل اختصاصی، اسپا، سونا، ماساژ، استخرسرپوشیده، استخر روباز، سالن بدن‌سازی، حمام ترکی، تنیس، دارت، اینترنت وایرلس رایگان و... مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد.

هتل لاویستا بوتیک کوش آداسی ترکیه

 یکی از هتل های زیبای ترکیه هتل 4 ستاره لاویستا بوتیک کوش آداسی ترکیه است که در منطقه  ییلانچی بورنو، در ساحل دریای اژه واقع شده است. این هتل دارای 39 اتاق زیبا می باشد که اتاق ها دارای امکانات تهویه، مینی بار، حمام، چای/قهوه ساز، تلویزیون، اینترنت رایگان، رادیو، تلفن و  ... برای مسافران تور ترکیه می باشد و همه اتاق ها دارای بالکنی بسیار زیبا با منظره ای عالی از دریا می باشند. در رستوران این هتل انواع غذاهای دریایی مخصوص مسافران تور ترکیه سرو می شود. در کنار استخر این هتل تخت هایی برای مسافران تور ترکیه قرار دارد که رو به دریا می باشد و مسافران تور ترکیه از ان لذت ببرند و سفر خوبی را شپری کنند.

 امکانات هتل لاویستا بوتیک کوش آداسی ترکیه :

استخر رو باز، زمین بازی، تراس، رستوران، بار، آسانسور، اتاق های پاک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته برای مسافران تور ترکیه، خدمات تور، امکانات جلسه، امکانات اتاق وی آی پی، پارکینگ رایگان و ... برای مسافران تور ترکیه می باشد.

 

 

هتل آرورا کوش آداسی ترکیه

یکی از هتل های خوب کوش آداسی ترکیه هتل 4 ستاره آرورا است که در کنار ساحل شهر کوش آداسی واقع شده است. این هتل در منطقه لانگ بیچ در فاطله 5 کیلومتری مرکز شهر کوش اداسی ترکیه واقع شده است. هتل در مجموع از 92 اتاق خوب تشکیل شده است. هتل تا مرکز شهر 5 کیلومتر و تا شهر باستانی افسوس 18 کیلومتر فاصله دارد. هتل آرورا کوش آداسی ترکیه امکانات خوبی را در اختیار مسافران تور ترکیه قرار می دهد.

 امکانات هتل آرورا کوش آداسی ترکیه:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر روباز برای مسافران تور ترکیه، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، اتاق و امکانات برای معلولین، مرکز بدنسازی، پینگ پنگ، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتو کشی، صرافی، فکس و کپی، تهویه، بار و...

مطالب مرتبط:

تور ترکیه تابستان 95 

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور ترکیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ترکیه تیر 95 

 تور ترکیه مرداد 95 

تور ترکیه شهریور 95

تور ترکیه تعطیلات شهریور 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

شهر تاریخی افسوس

شهر تاریخی افسوس یکی از شهرهای مهم تمدن روم باستان در آسیای صغیر می باشد. این شهر که در سواحل دریای اژه و کناره رود مندرس کوچک واقع شده امروزه به ترکی بنام اِفسوس خوانده می شود. شهر تاریخی افسوس مکانی با تمدن 6000 سال قبل از میلاد مسیح که در ترکیه واقع شده است.افسوس جمعیتی بیش از 250000 نفر را در خود جای داده است و جز دومین شهر بزرگ در عصر خود بوده است و از طرفی شهر آرتمیس که یکی از عجایب هفت گانه جهان باستان می باشد را در خود جای داده است. شهر تاریخی افسوس یکی از مهم ترین بقایای تاریح بشمار می آید.آثار باقی مانده از این جاذبه زیبا در 70 کیلومتری شهر ازمیر بنام سلجوق قرار داردو این جاذبه گردشگری مسافران تور ترکیه را به سمت خود جلب می کند. 

 

پاموک کاله ترکیه

پاموک کاله که در زبان ترکی به معنای قصر پنبه ای است، چشم اندازی غیرواقعی در غرب ترکیه است که به خاطر شیب های پلکانی سفیدش معروف است. این شیب های پلکانی از ماده تراورتن هستند. تراورتن یک سنگ رسوبی است که از آب های معدنی چشمه های آب داغ رسوب می کند. انسان ها طی هزاران سال گذشته در این آب ها شنا کرده اند. شهر باستانی یونانی هیراپولیس توسط پادشاهان پرگامون بر روی چشمه های آب داغ ساخته شده است. ویرانه های حمام ها، معابد و بناهای تاریخی را می توان در این مکان مشاهده کرد.گردشگران تور ترکیه با رفتن به این مکان تفریحی و زیبا لحظات خوشی را سپری خواهند کرد.

 

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :  

تور ترکیه تیر 95 

تور ترکیه مرداد 95  

 تور ترکیه تابستان 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه,اماکن دیذنی ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

موزه آك سرا ترکیه "مدرسه زنجيريه"


اين موزه در محله زنجيريه قسمت مركزي ايالت آك سرا ترکیه احداث شده است. اين موزه در سال 1969 در مدرسه زنجيريه بنا شد و هنوز به فعاليت خود ادامه مي دهد . طراحی اين موزه بر اصول نقشه مدرسه زنجيريه بوسیله سنگ هاي برش و آجر سفالي بنا شده است . اين بنا دارای 4 ايوان می باشد و داراي يك رواق و يك حياط بزرگ و بدون سقف است . در داخل اين موزه هشت اتاق وجود دارد که دارای سقف های گمبدي شکل هستند. این موزه تا اوایل قرن 20 به عنوان يك مدرسه مورد استفاده بوده است ، از سال 1940 مدتي را زندان بوده است و از سال 1969 به موزه تبديل گردید . در اين موزه  6134 تعداد اثر تاريخي را در خود جای داده است که توجه بسیاری از مسافران تور ترکیه را به خود جلب کرده است.

 

شهر متروکه کایاکوی ترکیه

 

در گذشته یکی از شهرهای پررونق ترکیه شهر کایاکوی در آناتولی کشور ترکیه است .در جریان جنگ بین یونان و ترک این شهر را ترک کردند و با تمام شدن جنگ هم به شهرشان برنگشتند که همین باعث شد کایاکوی ترکیه متروکه شود. کایاکوی نزدیک به یک قرن عمر دارد.

آسپندوس ترکیه آنتالیا

از نظر مکانی آسپندوس مهمترين موقعیت شهر پامفیلیا ترکیه است. ريك يكي از شهرهاي آنتاليا ترکیه می باشد تئاتر آسپندوسترکیه كه يك دورنماي زیبا میباشد و بدون خرابی تا امروزه پابر جاست. امروزه از آسپندوس برای برگزاري جشنواره هاي مهم هنري استفاده می شود. مسافران تور ترکیه می توانند بروند به این تئاتر دیدن نمایند.

 

تور های ترکیه اردیبهشت 95

 تور ترکیه خرداد 95 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه,اماکن دیذنی ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه

شیک تری هتل 5 ستاره کوش آداسی ترکیه هتل آداکوله است که در سال ۱۹۹۰ درخلیجی زیبا و در کنار آب های نیلگون دریای مدیترانه واقع شده است. این هتل 8 طبقه در مجموع 265 اتاق شیک برای مسافران تور ترکیه دارد. هتل آداکوله در سال ۲۰۰۶ بازسازی شده است. این هتل در 14 کیلومتری شهر باستانی افسوس قرار گرفته است. هتل از فرودگاه یک ساعت با ماشین عندان مندرس واقع در 18 کلیومتری جنوب مرکز شهر ازمیر فاصله دارد.

امکانات هتا آداکوله کوش آداسی ترکیه:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بالکن، گاوصندوق مخصوص مسافران تور ترکیه، تهویه، بار، بوفه، خدمات خانه داری، مرکز تجارت، تنیس، مرکز بدنسازی، ماساژ، استخر روباز، سونا، استخر سر پوشیده، امکانات ورزشهای آبی و...  

 

هتل دایما بیز آنتالیا ترکیه

 یکی از زیبا ترین هتل های ترکیه هتل 5 ستاره و لوکس دایما بیز آنتالیا می باشد که دارای بهترین امکانات خوب برای مسافرانتور ترکیه می باشد که حتی در بعضی از اتاق های هتل وان آب داغ جدا با تجهیزات لازم موجود می باشد. هر اتاق این هتل دارای اینترنت و امکانات عالی می باشد که راحتی را برای مسافران تور ترکیه فراهم می کند. مسافران تور ترکیه با رفتن به این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل دایما بیز آنتالیا ترکیه :

اتاق ماساژ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، استخر سرباز و سر پوشیده، ورزش های آبی مخصوص مسافران تور ترکیه ،خدمات نگه داری از کودک ، زمین های بازی مثل پینگ پنگ و تنیس و پرتاب دارت و گلف ، دوچرخه سواری ، سالن زیبایی و . . . در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

هتل لی بلو کوش آداسی ترکیه

 یکی از هتل های شیک ترکیه هتل 5 ستاره لی بلو است که در کنار دریا و در ساحل زیبای دریا اژه، در 3/2 کیلومتری مرکز کوش آداسی ترکیه قرار دارد. این هتل 263 اتاق شیک دارد که دارای امکانات سیستم تهویه، یخچال و تلویزیون است که در اختیار مسافران تور ترکیه قرار دارد طراحی این هتل طوری است که چشم انداز زیبایی از دریا دارد. مسافران تور ترکیه می توانند در رستوران کنار آب، در فضایی دنج و آرامش بخش با تماشای موج های دریا به صرف غذاهای خوشمزه و متنوع مشغول شده و از تعطیلات خود لذت ببرند. فاصله هتل تا فرودگاه ازمیر 69/2 کیلومتر است.

 

امکانات هتل لی بلو کوش آداسی ترکیه:

استخر سرباز، تراس، زمین تنیس برای مسافران تور ترکیه، پینگ پونگ، دارت، شیرجه، مینی گلف، امکانات ورزش های آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، کرایه دوچرخه، اتاق بازی، کتابخانه، زمین بازی، باشگاه کودکان، رستوران، بار، اینترنت رایگان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، فکس، کپی، فروشگاه و... در اختیار مسافران تور ترکیه قرار دارد.

 

 

مطالب مرتبط:

تور های ترکیه اردیبهشت 95

 تور ترکیه خرداد 95 

تور ترکیه تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی از جمله هتل های پنج ستاره کوش آداسی به شمار می رود این هتل در ساحل لانگ در 15 کیلومتری مرکز کوش آداسی واقع شده است و از بهترین ساحل های شنی برخوردار می باشد. هتل گرند بلیش کوش آداسی دارای 178 اتاق شیک می باشد. تمامی اتاق ها مجهز به فرش، ال سی دی 32 اینچ، تلفن، مینی بار، سشوار و ... می باشد. مسافران تور ترکیه می توانند در این هتل لوکس و مجلل اقامتی خوب و رویایی را تجربه نمایند.

 از امکانات هتل گرند بلیش کوش آداسی در تور ترکیه 94 می توان به دکتر 24 ساعته، بار، استخر کودکان، دیسکو، باغ، باشگاه، اتاق ویژه معلولین، استخر سر وشیده، لاندری، ماساژ، کلوب شبانه، روم سرویس، سونا، تنیس، ورزش های آبی، اینترنت وای فای برای میهمانان تور ترکیه ، زمین بازی کودکان، مرکز فیتنس، اتاق بازی، آرایشگاه، ساحل شنی، چشم انداز دریا، آبگرم، حمام ترکی، استخر، اتاق های پاک، بالکن و ... اشاره کرد.

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه,هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آلاهان ترکیه

هتل آلاهان ترکیه هتلی سه ستاره می باشد که در منطقه آکسارای قار گرفته است که با ساحل فقط 10 دقیقه فاصله دارد . هتل آلاهان ترکیه از 64 اتاق تمییز و مرتب تشکیل شده است. این هتل تور ترکیه 94  سیصد متر از ایستگاه تراموا فاصله دارد. این هتل به اینترنت رایگان نیز مجهز می باشد.سرویس پذیرش هتل آلاهان ترکیه شبانه روزی است. از جاذبه های ترکیه مسجد کبود ، موزه توپکاپی و مسجد ایاصوفیه به هتل آلاهان ترکیه نزدیک می باشد. از دیگر امکانات هتل فروشگاه برای خرید مایحتاج و سوغاتی , سالن بدنسازی , اتاق ماساژ , صندوق امانات , کافی شاپ , خدمات لباسشویی و خشکشویی که مسافران تور ترکیه در مدت زمان اقامتشان هم آراسته و مرتب باشند.

هتل آلاهان ترکیه

هتل آلاهان ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل آلاهان ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های معروف ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

اگر چه تنگه بسفر مشخصه های دیگر مکانهای باستانی استانبول را ندارد اما گشت و گذار با قایقهای قدیمی و سنتی در این تنگه بسیار جذاب و به یادماندنی است. در تور ترکیه 94 تنها به این وسیله است که می توانید سواحل این تنگه و تغییرات و تحولات گذشته و حال این منطقه را مشاهده کنید. هتل های مدرن ، ویلاهای چوبی حاشیه ساحل ، کاخ های زیبای مرمرین ،  قلعه های سنگی روستایی و دهکده های کوچک ماهیگیری از جذابیت هایی هستند که گردشگران تور ترکیه از دیدنشان پشیمان نخواهند شد.



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: تنگه بسفر ترکیه , دیدنی های ترکیه , مکان های دیدنی ترکیه , جاذبه های گردشگری ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین


 در دهه 80 میلادی نخست وزیر وقت ترکیه آقای تورگوت اوزات دستور  به ساخت این مرکز خرید داد . او ساخت این مرکز خرید را از  روی مراکز خرید گالریا ترکیه در ایالات متحده امریکا ، شهرهای  هوستون و تگزاس برگرفته است . مساحت این مرکز 77000 متر مربع است . مرکز خرید گالریا که در جاده ساحلی منطقه آتاکوی ترکیه قرار دارد دارای بوتیک و مغازه های بسیاری میباشد و همچنین دارای رستوران ، سینما ، سالن بولینگ و اسکیت روی یخ است که توجه بسیاری از گردشگران تور ترکیه را به خود جلب می نماید . مرکز خرید گالریا در استانبول ترکیه در سال 1990 به دلیل طراحی پیچیده ، ساخت و ساز سریع و  ویژگی های  ساختاری به عنوان برجسته ترین  مرکز خرید جهان انتخاب شد . در تور ترکیه 94 از این مرکز خرید هم می تولنید برای تفریح و هم خرید استفاده نمایید



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید ترکیه,بهترین مراکز خرید ترکیه,بازارهای ترکیه,پاساژهای ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل بلک برد استانبول ترکیه

هتل بلک برد استانبول ترکیه در منطقه تاریخی شهزاده باشی استانبول ساخته شده است. این هتل تور ترکیه 94 دارای 81 اتاق مجهز و تمییز می باشد و به بازار استانبول و مسجد سلیمانیه نزدیک می باشد.  هتل بلک برد استانبول ترکیه در 16 km فرودگاه آتاتورک واقع شده است . مسجد فاتح تا هتل بلک برد 2 km فاصله دارد. اتاق های هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشند. هتل یک کافه 24 ساعته هم دارد . هتل بلک برد استانبول ترکیه 650 متر با وسایل حمل و نقل عمومی شهری و حدود 1 km با دانشگاه استانبول فاصله دارد. هتل بلک برد استانبول ترکیه دارای امکاناتی شامل : رستوران با منوی غذایی متنوع , سرویس شبانه روزی , فروشگاه برای خرید مایحتاج  , اتاق های مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشند.مسافران تور ترکیه می توانند صبحانه را در اتاق سرو نمایند. خشکشویی و لباسشویی و اتوکشی , صرافی که در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهند , آرایشگاه , سالن بدنسازی , اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار و دیگر امکاناتی که برای مسافران تور ترکیه در نظر گرفته شده است.

هتل بلک برد استانبول ترکیه

هتل بلک برد استانبول ترکیه

هتل بلک برد استانبول ترکیه

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل بلک برد استانبول ترکیه,هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

این پارک در منطقه بایرام اغلو استانبول قرار گرفته است و از مکانهای تفریحی و دیدنی تور ترکیه 94 به شمار می آید پارک متانیک تا مرکز شهر استانبول 38 کیلومتر نیز فاصله دارد این پارک گیاهان متنوع و پرندگان گوناگونی دارد

 

 

موزه مو آوانوس در شهر آوانوس ترکیه قرار دارد و به عنوان یکی از عجیب‌ترین موزه‌های جهان روزانه میزبان هزاران گردشگر و مسافر تور ترکیه میباشد . در این موزه هزارها دسته مو در معرض دید عموم که بیشتر آنها توریست هستند قرار دارد . البته بسیاری از گردشگران تور ترکیه نیز یک دسته از موهای خود را به این موزه هدیه میکنند .

 

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه,اماکن دیدنی ترکیه,موزه های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه

مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه بسیار بزرگ می باشد و از جمله مراکز خریدی می باشد که مسافران تور ترکیه از این مرکز خرید بازدید می کنند. اکثر امکانات رفاهی در این مرکز خرید وجود دارد از بهترین مراکز خرید ترکیه می باشد که مسافران تور ترکیه و مردم ترکیه از علاقه مندان مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه می باشد . این مرکز خرید دارای مساحت ۷۶،۵۰۰ متر مربع می باشد که در منطقه بکرکوی استانبول ترکیه قرار گرفته است . مرکز خرید مجهز ترکیه ۱۱۷ مغازه، رستوران ها و فست فود با غذاهای متنوع، سالن غذاخوری، سالن سرگرمی و سینما دارد. امکانات دیگر مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه هفت آسانسور و دوازده پله برقی که  به قسمتهای مختلف مرکز خرید دسترسی را آسان کرده است .در ماه تعداد زیادی از این مرکز خرید بازدید می کنند همچنین پارکینگ رایگان نیز برای خریداران و گردشگران تور ترکیه 94 موجود می باشد. در مرکز خرید تفریحاتی مانند اجرای موسیقی و گالری هنری که آثار هنرمندان آماتور و حرفه ای به نمایش گذاشته می شود .چرخ و فلکی وجود دارد که در سال 1995 تاسیس شده.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه,مراکز خرید ترکیه,بهترین مرکز خرید ترکیه,بازارهای ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ایستانکوی بدروم ترکیه

 هتل ایستانکوی بدروم ترکیه

هتل به زیبایی طراحی شده است و مسافران و میهمانان تور ترکیه 94 از خدمات و امکانات ماساژ درمانی هتل استفاده کنند و به شنا و آبتنی در استخر روباز هتل تفریح کنند .اين هتل 70 اتاق برای خود دارد. صرافی در هتل وجود دارد که میتوانید در کمترین زمان به کارهای ارزی خود رسیدگی کنید. ترانسفر فرودگاهی در صورت درخواست مسافران تورترکیه در اختيارشان قرار می گیرد . باغ هتل مکان مناسبی برای استراحت و آرامش می باشد. ميهمانان و مسافران در فعاليت هايي مانند : پرتاب دارت , بيليارد، می توانند شرکت کنند.بعد از گردش در شهر و يک روز کاري به رستوران هتل بروید و از غذاي لذیذ و خوشمزه رستوران هتل ميل کنيد. این هتل تورترکیه امکاناتی مانند ماساژ , استخر روباز , کاریوکی تدارک دیده است . همچنین هتل برای رفاه حال مسافرین معلول امکاناتی را مهیا کرده است تا این افراد هم از سفر خود لذت ببرند.

 

هتل ساپرم مارماریس ترکیه

 هتل ساپرم مارماریس ترکیه

هتل  ساپرم مارماریس امکانات و خدمات رفاهی مانند : استخر روباز ، استخر سرباز (فصلی) ، سونا  ، ایوان مخصوص حمام آفتاب دارد. سيستم تهويه مطبوع برای اتاقها در نظر گرفته شده است .صرافی در هتل هست که میتوانید در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهید . اتاق جلسه مجهز برای برنامه های کاری شما طراحی شده است . به درخواست میهمانان و مسافران تور ترکیه نوروز 94 اتومیبل کرایه نیز برایشان مهیا می شود. هتل کتابخانه ای برای خود دارد که علاقه مندان به کتاب میتوانند استفاده کنند .ترانسفر فرودگاهی هم در صورت درخواست میهمانان در اختيارشان قرار می گیرد. ميهمانان و مسافران تور ترکیه 94 مي توانند در فعاليت هايي مانند: پرتاب دارت , پينگ پنگ شرکت کنند. همچنين علاقه مندان به دوچرخه سواری می توانند  از هتل دوچرخه اجاره کنند. هتل برای رفاه حال میهمانان معلول خود هم امکانات رفاهی در نظر گرفته است .

 

پانسیون صباح آنتالیا ترکیه

پانسیون صباح آنتالیا ترکیه

دسترسی به اماکن توریستی به خاطر موقعیت هتل راحت می باشد. کارکنان با دقت و مسئولیت پذیر و مهربان هتل، آماده پذیرایی و خدمت رسانی هستند .  زمین بازی ویژه کودکان، موجب شده بچه ها هم خاطره ایی به یادماندنی از هتل داشته باشند .  هتل 10 اتاق برای خود دارد .  سيستم تهويه مطبوع برای اتاقها در نظر گرفته شده است . در هتل صرافی وجود دارد که در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهید .با توجه به درخواست مسافران و میهمانان تور ترکیه 94 اتومبیل کرایه هم مهیا می باشد. هتل کتابخانه ای دارد که علاقه مندان میتوانند در ساعتهای مختلف بهره بگیرند . باغ زیبای هتل مکان مناسبی برای استراحت می باشد. رستوران هتل با انواع مختلف غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران  تور ترکیه نوروز 94 می باشد. 

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

معبد آرتمیس در افوسوس ترکیه

 

این معبد ، یکی از عجایب هفتگانه جهان است. این معبد در سال پانصد و پنجاه قبل از میلاد در ترکیه امروزی بنا شد.این معبد در نزدیکی آثار تاریخی افسوس و شهر سلجوق واقع شده است.معبد آرتمیس در شهر افوسوس واقع شده است و پنجاه کیلومتر از شهر ازمیر ترکیه نیز فاصله دارد. و یکی از زیباترین بناهای تاریخی به شمار می آید که گردشگران تورترکیه از آن بازدید می نمایند . به همین سبب حدود پانصد و پنجاه سال قبل از میلاد یکی از  عجایب هفتگانه شد. انام دیگر این بنا  معبد بزرگ مرمرین است. معبد به وسیله ی  ماهرترین مجسمه سازان از جمله :هنرمندانی نظیر پلی‌کلیتوس ، کرسیلاس، فیدیاس و فرادمون بنا شد و با مجسمه‌های برنزی زیبا تزئین شد.

 

 شهر متروکه کایاکوی ترکیه

شهر کایاکوی در آناتولی کشور ترکیه واقع شده است  که در گذشته یکی از شهرهای پررونق ترکیه به شمار می آمده است. ساکنان این شهر به دلیل جنگ بین ترک ها و یونانی ها این شهر را رها کردند و به شهر های دیگر مهاجرت کردند،و بعد از پایان جنگ ساکنانش به خانه هایشان باز نگشتند به همین دلیل این شهر متروکه گشت. کایاکوی حدود یک قرن قدمت دارد. .و اکنون دولت ترکیه قصد دارد برای توسعه‌ صنعت گردشگری کشور ترکیه، کایاکوی را به شهر گردشگری جهانی تبدیل کند و این مکان رادر فهرست میراث جهانی سازمان یونسکو  ثبت کند این مکان هر ساله نظر گردشگران تورترکیه را به خود جلب می کند 

 

کاپادوکیا ترکیه

این شهر در نزدیکی شهر قونیه در داخل صخره بنا شده است ،سه شهر صخره ای در جهان وجود دارد که یکی از اونها کاپادوکیا است.. منطقه كاپادوكيا ، جذابترین و زيباترين منطقه دنیا از جهت تاریخ و طبیعت است و هرساله نظر گردشگران تورترکیه را به خود جلب می نماید . در اثر حوادث طبيعي دودكش هاي جن به مرور زمان به وجود آمده اند. و انسانها ی قدیم ، دردرون اين دودكش هاي جن ، خانه و كليسا تزیین شده با کاشی های چینی ساخته اند.منطقه کاپادوکیا از شمال به سواحل درياي سياه از جنوب به كوههاي توروس، از غرب به اكسراي و از شرق به مالاتيا محدود می شود.

 

این شهر یكی از بزرگترین استانهای تركیه و شهری مذهبی است که در شمال استان آنتالیا و جنوب آنکارا و در مرکز کشور ترکیه قرار گرفته است. جمعیت این شهر بیشتر از یک میلیون نفر است. در قرن سیزده میلادی، قونیه پایتخت کیقباد پادشاه سلجوقی روم بود و این شهر محل زندگی پدر مولانا بود به همین سبب مرکز تدریس علوم به شمار می آمد. مولانا بعد از مرگ پدرش به تدریس علوم دینی در مدارس قونیه و مساجد پرداخت . گردشگران تور ترکیه 94 می توانند از این بنای تاریخی دیدن نمایند 

 

موزه هنرهای اسلامی تركیه

ابراهیم پاشا یکی از دوستان نزدیك و و وزیر سلیمان بود، این شخص در کودکی در شهر یونان توسط ترکها به اسارت گرفته شد.و به امپراطوری به عنوان برده فروخته شد. ابراهیم پاشا در کاخ توپكاپی وظیفه ی پیام‌رسانی را داشت، وقتی که سلیمان هم سن او بود با هم دوست شدند، زمانیکه دوستش یعنی سلیمان به پادشاهی رسد ابراهیم به مقام صدر اعظم راه یافت. و پادشاه ،هنگامی که خواهرش با او ازدواج کرد قصر را به ابراهیم پاشا داد.اگرچه ای دوران زیاد دوام نداشت.زیرا قدرت ابراهیم بر سلطان زیاد شد که دیگران به او حسادت میکردند.به خصوص همسر سلیمان که سلیمان را متقاعد کرد که ابراهیم دشمن اصلی آنان است و سلیمان نیز بر این باور دستور قتل ابراهیم را داد.این بنا که در دوران پادشاهی عثمانی ساخته شد یکی از بزرگترین بناها بود که توسط صدر اعظم ساخته شد.این موزه شامل اثرها هنری از قرن 8 تا 19 میلادی بوده است.در این موزه قدیمیترین و گرانبها ترین فرش ها ،خوشنویسی،اشیای گرانبها فلزی و چوبی،سرامیکهای با ارزش،پارچه های تاریخی نگهداری میشود.در حیاط این موزه کافی شاپ با چشم انداز زیبا وجو د دارد.گردشگران تور ترکیه 94 می توانند از این بنای تاریخی دیدن نمایند 

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه,اماکن دیدنی ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه,بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آمباسادر تركيه كمر


امكانات رفاهي اين هتل تركيه شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مركز سلامت و آبگرم ، حمام تركي و بخار ميباشد كه براي رفاه مسافران در نظر گرفته شده است . همچنين براي دوست داران بازيهاي كامپيوتري اتاق بازي در اين هتل وجود دارد كه به انواع بازيهاي كامپيوتري مجهز است. اتاق هاي اين هتل داراي شيشه هاي دوجداره ميباشد كه از وارد شدن هرگونه سر و صدا به اتاق جلو گيري ميكند. اين هتل داراي فروشگاه هاي زيادي براي راحتي مسافران تور تركيه است. يك صرافي نيز در هتل وجود دارد. اين هتل داراي خدمات كرايه اتومبيل ميباشد. همچنين استفاده از خدمات آرايشگاهي نيز براي مسافران فراهم شده است. امكانات اين هتل شامل اتاق و امكانات رفاهي ويژه براي معلولين ، مركز بدنسازي براي علاقه مندان به ورزش ، بيليارد ، پينگ پنگ ، وان آب داغ ، خدمات خانه داري ، لباسشويي ، خشكشويي ، آرايشگاه ، اتو كشي و پذيرش شبانه روزي است.

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل آمباسادر تركيه كمر,هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد